Ik verander van werkgever. Moet ik iets doen?

 

Blijf je wel intermediair van de kinderen waarvoor je een aanvraag hebt ingediend? Neem dan contact op met het Jeugdfonds bij jou in de buurt en geef je nieuwe (werkgever)gegevens door. Je account zal dan binnen enkele dagen worden aangepast en je ontvangt per e-mail een link om een nieuw wachtwoord in te stellen bij je gewijzigde gebruikersnaam (gewijzigd zakelijk e-mailadres). Als je daarmee inlogt kom je weer in je vertrouwde account met reeds ingediende aanvragen. 

Ben je door de verandering van werk ook geen intermediair meer van de kinderen waarvoor je een aanvraag hebt ingediend?
Neem dan contact op met het Jeugdfonds bij jou in de buurt met 
het verzoek jouw account te sluiten* of
neemt een collega het intermediair schap voor deze kinderen over? Dien dan het verzoek tot het samenvoegen van jullie accounts in. Zie tevens het antwoord bij de vraag ‘Een collega neemt mijn taken als intermediair over. Wat moet ik doen?’. 

*Let op. Wanneer je account wordt gesloten:
• Heb je nog een lopende aanvraag? Laat de ouder(s)/verzorger(s) en het kind dan weten dat je stopt en informeer ze dat ze voor een nieuwe aanvraag een andere intermediair nodig hebben. 
• Wil je bij je nieuwe werkgever ook aan de slag als intermediair? Meld je dan opnieuw aan op allekinderendoenmee.nl. Je krijgt dan een nieuw account en kan weer nieuwe aanvragen indienen.